om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 18 juni 2011

så fantastiskt


Ja så krånglar tekniken som vanligt ;)
Bilderna från dagens härliga spa-dag vill inte komma fram ...
Så jag passar på att visa bilderna från Beccas visning i skolan.
Deras tema var vatten : hav , fiskar och koraller.


Becca skulle inte gå själv men fick i sista stund hoppa in.


Här är Michis som Becca stylat.


Lite fisk och korallrev kan jag fantisera om.
Kan ni?
Jag tycker Michis är riktigt cool :)
Mönstret på huden är gjort med hjälp av
spetstyg !!


Becca själv


Båda två efter visningen, nöjda och glada.
Det var Michis första gång på catwalken :)

I dag har vi haft en helt fantastisk dag.
Vi är så utvilade och nöjda. 
Vi ska definitivt göra det igen.
Så fort datorn vill kommer massor av härliga bilder.
Hur har er dag varit?
Nu när sommarlov och semestrar dragit igång :)

Nu ska jag titta runt hos er andra innan jag somnar...
som en prinsessa , Ler nöjt :)

Sov gott och dröm sött
rara läsare
<3



2 kommentarer:

  1. God natt !
    Jsg jobbar i natt... nu börjsr man längta till sin renbäddade
    säng. men nu har fåglarna vaknat. härligt att höra.

    Vad häftigt att göra dånt mönster !
    Vilka fina bilder.och tjejer !
    Vi hade också gubbar igår.så Gott.

    Ha en fin söndag !

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej söta lilla gummegumman!
    Åh, de ser ut som sjöjungfrur... utan fiskstjärt då, förstås! =) Jättevackra.
    Vad mysigt med bröllop, förstår att tant blev sentimental... man minns ju sina ungdomsdagar! *fniss* Senast jag var på bröllop blev jag dock lite förbannad... Fick se mitt eget bröllop i repris! Tröstar mig med att de nog tyckte vårt bröllop var vackert och fint. =)
    Jaha, så solen är hos er? I dag också? Här vräker det ner! Hoppas det ger sig till midsommar... =)
    Hur var det på spa? Härligt förstår jag! Har själv aldrig unnat mig den lyxen... eller önskat mig den heller för den delen, kanske något att tänka på till nästa år.
    Nu slog det mig - har tant fyllt år? Har för mig att du någonstans i bloggen skrivit att du snart fyller år...? GRATTIS (om du fyller år,alltså, annars kan du bortse från den lilla glädjeyttringen!) =)))

    Kramkramkram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad