om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

söndag 19 juni 2011


God morgon :)
I dag får det bli en bild på sommarbuketen på
altanen.
Igår sol idag regn.
Då får man passa på att göra sådant man inte hinner när solen
lyser.
Pappersarbete !!
Men jag ska göra en sak till idag ;)
Baka !!
Fyller snart år, så då blir det kalas förstås :)




I morse klev nästan hela familjen upp halv sex...
Klockan sex for Michis och hobbysnickaren till Gävle.
För att köpa motorcykel...
Michis ska ta lätt motorcykelkörkort!!
hmmm     ;)
Jag gick upp för att säga hej då:)
Somnade sedan om i soffan.
Och vaknade kvart i tio.
Jag tror det är rekord för mig ;)
Men behövligt, hihi

 Nej nu ska jag sätta fart.
Jag passar på att tacka för alla som tittar in och ni som lämnar rara kommentarer :)
Blir såå glad.




4 kommentarer:

  1. En så'n liten tuffing, kommer att bli coolast i sta'n! =)
    Visst är det tråkigt med härmapor (säger jag som allra helst vill härma ditt skafferi...hrrmmm...)? Det är ju annat i blogglandia, det finns ju till för att härmas, eller inspirera (låter lite finare...)! =)
    Jaha, så tant närmar sig de stora 4 0, ja, jag vet, ett år kvar... men ändå! =) Själv är jag rena ungdomen i jämförelse... fyllde 38 i april. *fniss*
    Ta nu inte ut dig för mycket i bullbaket, då kanske du slutar som jag... Vi tål ju inte hur mycket arbete som helst, förstår tant.

    kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Jaså, det är till att snart fylla år, rena ungdomen ser jag att du är i kommentaren här ovanför.
    Ha det fint!
    Kram / Eva

    SvaraRadera
  3. Åh, cupcakes! *slurp* Var inne på Clas Ohlson i går (till makens förtjusning) och där såg jag ett sån't där cupcake-ställ... som man aldrig vetat om att man behövt förrän nu! Nä, köpte inget men blev lite sugen... tills jag räkande efter hur ofta jag bakar cupcakes... Aldrig! Men de ser ju så himla smarriga ut! Får nog skärpa mig på bakerifronten. Till och med måleriet ligger nere just nu! Det där bordet jag köpte står fortfarande halvmålat i förrådet... *suck* Jag måste helt enkelt inse att det är jag som är tanten av oss båda! *fniss*

    Kramkramkram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad