om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 17 juni 2011

en vanlig fredag kväll :)

God fredags-kväll :)
Mår alla bra ?
Det gör jag, för det är fredag och jag ska på 
spa i morgon !!!


Men först blir det nu lite fredagsmys med familjen och 
helgens nya familjemedlem, Beccas pojkvän :)
Jordgubbar, glass, chips, ja allt gott !


Här kommer bilder på vår hall som jag gjorde om förra helgen.
Blev den inte ljus och fin ?
Har velat ha denna spegel länge. Men den har kostat 800.-
på Jysk.
Och så var det nyinvigning för ett tag sedan och de sålde den för 300.-
Jag var ju bara tvungen att köpa den :)





Och denna söta pall kommer från ICA MAXI
50.-



Passar bra tycker jag.
Och tvättbrädan köpte jag i onsdags på Erikshjälpen :)

Nu ska jag frossa i gottigottgott :)
Sov gott och dröm sött 
alla rara
<3



2 kommentarer:

  1. Hoppas du tar igen dig ordentligt på spa i dag, gummegumman, det är du värd! Så härligt. =)
    Hallen är jättefin! Och pallen! Helt otroligt vilka grejer de säljer på Maxi för att inte tala om priserna. Får nog ta mig en sväng dit snart och sprida lite kosing omkring mig...
    Visst är det roligt när man får in nya familjemedlemmar? Dotterns pojkvän insisterade på att få följa med på släktkalas för ett tag sedan - hur många nya pojkvänner gör det?!? Gulligt, tycker jag. =)
    Ha det så härligt i dag, vännen.

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Sååå fint det blev i hallen!
    Och vilka fynd du har gjort - spegeln och pallen är ju så fina! För att inte tala om tvättbrädan! Me like!

    Hoppas du får en fin spahelg!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad