om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 17 juni 2011

hela veckan i ett svep



Har ju inte hunnit med bloggen ordentligt så nu får ni hela min vecka 
på en gång : )




Här är Michis redo för avslutningsmiddag på Harrys
i måndags.
Jag fixade till henne innan jag for till jobbet på kvällen.



Sedan graverades det glas.
Tjejerna fick varsit glas med sitt namn på och ett glas med
Vän 
på.


Sedan inköp av alla paket.
Lite att slå in och att skriva kort till :)






Verkligen Michis vecka :)
Här är hon igen, klar för avslutning i kyrkan och
utdelning av betyg...;)
Hon sken som en sol när hon kom ut från kyrkan och hade öppnat sitt kuvert.
Mycket bättre betyg än hon trott.
Hon har ju inte ambitionen att plugga så mycket hemma då hon tränat varje dag.
Så hon försöker hänga med på lektionerna.
Och har ett otrolig foto-minne.
Så det hade gått bra. 
Ska inte vara några problem att komma in på 
den linje och skola hon valt:)
Stolta föräldrar.


Våra <3

Becca har inte fått sina betyg än, de kommer på posten.
Men hon är ju en riktig pluggis, Satsar bara på högsta betyg i allt
Och pluggar till långt in på nätterna.
Men har inte samma minne som syrran, fuskigt ;)

Här intar vi lite lunch innan nästa utspring.



Sedan bar det av till alla fem studenter, en efter en :)
Så himla kul och såå fint väder. 
Solen lyste hela dagen :)
Här är det kusin Linn som öppnar paket.
Det var ömsom skratt och ömsom gråt.
Syns på bilden tror jag. ;)
En tjej som kommer komma långt i livet, det vet jag <3




Avslutar med en bild på tjerenas blommor de fick av oss,
och av mormor och morfar.
Med ett var sitt kuvert :)
Visst är de fler färgade häftiga?

Är ni med mig fortfarande ? ler.
Nu är jag klar på jobbet, nu bär det av hem till
soooofffan !!!!
<3
Önskar er alla en skön fredag.
Just det , det är ju fredag.
HÄRLIGT !!



3 kommentarer:

  1. Vilken vecka!
    Hoppas att du får vila lite i helgen...

    vilka snygga tjejer du har!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. Halloj gummegumman! Vilka otroligt vackra döttrar du har, helt fantastiskt! Antar att de brås på mor sin, utifrån det lilla, lilla fotot jag sett på bloggen. =) Roligt att det går bra för dem i skolan.
    Att du orkar hålla i gång (trots tants höga ålder)! *fniss* Hoppas att nästa vecka blir lite lugnare för dig.
    Nu ska jag luta mig tillbaka och smälta dagens intryck och händelser... Ett gammalt tanthjärta orkar inte hur mycket (eller hur unga, snygga doktorer) som helst! ;)

    kramkramkram

    SvaraRadera
  3. Snyggt, vad duktig du är!

    Min drömklänning för 7tusen var också från Odd molly, trodde inte de hade så dyra kläder, men ack så fel jag hade...;) haha..Hade nästan ångest när den beställdes, men nu är det som bortblåst (ska väl tillägga att den jag valda kostade 1200)

    Ha en go fredag! Jag somnar snart i soffan av ren utmattning!

    //Marika från "Min Lycka"...mitt konto funkar inte så kan inte logga in;)

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad