om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 16 juni 2011





God morgon :)

Nu han jag inte med kvällsinlägget....igen ;)
Nu är det verkligen för mycket att göra.
Jag vill vila :):)

Här vill jag sitta och koppla av, 
med kaffekoppen eller något annat gott :)

Men här är det verkligen bråda dagar. 
I dag har vi Michis som slutar nian.
Kyrkan klockan tio, sedan är det student klockan två,
klockan tre och klockan fyra.
( Vi har bokat bord på en restaurang för att äta lunch )
Tillsammans är de fem studenter !!!!
Vi har gjort ett schema så vi ska hinna 
gratulera alla.
;)
Tänk att det alltid ska gröta ihop sig. 
Allt ska liksom komma på en gång.
Upplever ni det också ibland ?



Så det blir en lång dag i dag men massor av god mat...
hoppas jag , hihi

Dessa sköningar får allt vänta ett tag till.

Krama varandra i trafiken ;)
och ha en skön dag 
<3

6 kommentarer:

  1. Oj oj oj - gummegumman får passa sig så hon inte bränner ut sig på studentfirandet! =) Tänk så skönt för dig när den här stressiga tiden är över, då får du sitta i dina däckstolar och bara njuta!
    Jag fick tid hos farbror doktorn i morgon men det var nätt och jämnt att jag fick tid då, fick verkligen påtala att "jag döööööör snart"! ;) Det lustiga är att igår stoppade jag ju i mig Voltaren som inte hjälpte men i dag när jag vaknade är värken nästan helt borta! Det är väl för typiskt, jag vill ju ha ont i rygggen när jag går till sjukan... Nu hoppas jag nästan den kommer tillbaka tills i morgon. *suck*
    I dag är det tandläkaren som gäller, bara roliga saker på min minisemester med andra ord! ;)
    Ha det bäst, vännen! Jag kikar nog in en sväng i kväll igen och kollar läget.

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Full fart ser jag , hoppas dagen blir toppen för alla studenterna.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Hej, javisst händer det mycket just nu. Avslutningar, studenter och annat som hör sommaren till. Men kom ihåg att stanna upp och njuta. (Får själv påminna mig om det! ;)

    Hoppas ni får en toppendag med mycket sol, många skratt och härligt god mat :O)
    Kramar Milla

    SvaraRadera
  4. Tralalala, det gick bra hos tandis, hurra! "Du har så fine tänder"(tänk dig Vimmerby-dialekt) fick jag höra - inga löständer för tant än på ett tag, alltså! =)

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  5. Full fart med andra ord!
    Hoppas att du får sitta och njuta i din fina stol snart...

    kramen jenny

    SvaraRadera
  6. Ojojoj, hemkommen från "farbror" doktor'n. Hade hoppats att få en äldre, lönnfet och FUL doktor men istället kliver det in en ung, SNYGG! Jag svär, han var inte äldre än 25 (och jag kände mig som den TANT jag verkligen är)! Jag överdriver inte om jag säger att han var den snyggaste dr jag någonsin sett och då ska du veta att jag är omgiven av doktorer hela dagarna på jobbet! =) Det blev liiiiiite jobbigt för TANT att klä av sig och göra diverse övningar inför unge herr doktorn. Tack och lov använde han inte "finger-testet"! *puh!*
    Röntgen på måndag men det är troligtvis musklerna i ryggen som behöver jobba lite... =)
    Nog om mina krämpor! Har du det bra, har du hämtat dig från alla studentskivor?
    Tyvärr regnar det här så jag kan inte ligga i mina pensio-stolar i dag... men snart! =)
    Ha det bäst

    Kramkramkram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad