om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 23 maj 2011

snart över



Snart är den värsta delen av dagen över. Under tiden har jag tvingat mig 
att fortsätta med det jag började med igår.
Min byrå är målad och fick komma på plats i går.
Den är fylld med cd-skivor och dvd.

Det blev riktigt bra tycker jag.
Nu har vi all teknik samlad i ett rum.
wii , dvd, vhs och cd.
Hihi ser ut som någon slags kod...
Men skönt i alla fall.
Jag försöker tömma rummet på nedervåningen som jag vill göra om
i smyg. 
lite i taget...hihi
Ska ju göra det i vinter men jag kan inte vänta ;)

Nu ska jag hämta Michis :)
Äntligen är det värsta över och det blir full fart igen.
Det passar mig <3



5 kommentarer:

  1. Så fint du fått gjort i alla fall på en förmiddag som du egentligen inte gillar något vidare! Hoppas du hittar nycklarna nu på jobbet!

    Själv älskar jag numera måndagarna fniss;) sedan jag startade eget:) Tycker nog att det är skönt när det är stilla i huset!:)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så fint du gjort, känner igen det där med att göra i smyg...det är kvinnlig list! Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Fräscht & harmoniskt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Massor av fina inlägg som vanligt hos dig. Imponerande att du hinner med.
    Hoppas att du haft en bra måndag trots allt!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Jättefint..:)
    Måste vara såå skönt att få ordning på allt..förvaring kan man aldrig få för mycket av..;)

    Må så gott och snart är det tisdag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad