om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 23 maj 2011

god kväll ;)

God kväll och tusen tack för alla uppmuntringar om måndagar. 
Nu är den snart över :)

Måste visa bilder från igår.
Michis har precis sprungit och hamnar på gräsmattan.
Och vem kommer inte då. Jo, Snurran vår ena katt.
Visst är de lika ?
Men en av dem ger upp först ;)
 

Ja då var denna måndag slut. 
Skönt var det att komma iväg till jobbet och träffa mina 
kära kunder.
I dag var det några barn.
De är så gulliga och rara.
Man får så roliga diskussioner med dem.
Och de blir så glada när jag "mutar" dem med en klubba efter klippningen :)
Nu ska jag göra lite bokföring innan jag stupar i säng.
sov gott och dröm sött
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad