om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 24 maj 2011

massage :)


God morgon alla kära läsare.
Skönt ,  nu är det tisdag :)
Ingen sol , men det gör inget.
Måndagen är ju över, hihi
Idag börjar jag dagen på jobbet med massage av min vän
Liljana som är resande massör.
Hon reser runt bland företag och masserar.




Hade hon inte kommit till oss hade jag nog inte tagit mig tiden att åka iväg och inte heller 
en gång i månaden.
Med mitt jobb och min nackskada är det viktigt att ta hand om sig.
Det är en av anledningarna varför jag normalt sett tränar mycket.
Starka muskler håller värken under kontroll :)

I eftermiddag är det föräldramöte i basketlaget.
Och vi får besök i helgen från skåne så jag måste sy färdigt gardinerna till 
gäststugan :)

Önskar er alla en härlig dag !
Ta hand om dig själv och dina vänner :)
<3





8 kommentarer:

  1. En fin dag till dej oxå.. Vad ljuvligt med massage..Själv är jag lite flunsig och familjen hotade gömma bilnycklarna, men jag åker nog iväg... Blir så många besvikna barn annars.... Är fotsalturnering i skolan och vi skall fira våra killar som på stafettkarnevalen vann guld på 4 X 200m.. Det har inte hänt att vi fått guld på 22år !!
    Ha det bra!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Härligt med massage, en bra start på dagen.
    Ha det fint!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Skönt med massage, och extra viktigt för dig som har värk. Härlig start på dagen!
    Hoppas att du får en fin tisdag!
    Hos mig åker penseln fram en stund igen, ler. Det är ju så kul att förändra med lite vitt...
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Så härlig start på dagen! Men så är det ju tisdag också...;);)

    Min frisör tränar också en hel del för att orka sitt yrke, jag kan tänka mig att det sliter på kroppen.

    Fint du har det där hemma!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. gud vad härligt att starta dagen så! Ljuvligt!
    Ha en fin tisdag!

    Kram p.

    SvaraRadera
  6. Vad skönt med massage! Jag försöker alltid att få killen att knåda axlarna lite men oj vad gott det hade varit med en riktigt genomkörare :D

    SvaraRadera
  7. Halloj! Så härligt att få börja arbetsdagen med massage, det skulle jag också behöva... *ler*
    Ska bli spännande att se dina nya gardiner till gäststugan, kommer att bli jättefint!

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad