om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 27 maj 2011

nu är det mycket




Jag måste börja med att ursäkta mg. 
Jag hinner inte med er så mycket nu :(
Det är så väldigt mycket på jobbet.
Och så ska man hinna med allt annat.
Och så får vi gäster i dag som stannar till måndag.
Och jag har inte hunnit göra klart bokföringen, är bara havvägs...
Usch det är inte kul när allt kommer på en gång.


Men allt har ju ett slut.
Så jag kör på :)
Har ni också så här i Maj ?
En typisk månad då verkligen allt ska hända.


Men så händer det ju roliga saker också :)
I morgon ska jag och tjejerna jobba ihop och fixa två tjejer
till deras skolbal !!
Det är liksom grädden på moset i mitt jobb.
Hoppas jag får fota dem och visa er !!
Nu ska jag hänga tvätt ;)
Och sedan fara till jobbet.
Ev. är gästerna här innan vi andra i familjen är hemma.
Men då är i alla fall kaffet på när vi kommer hem, ler
Nu har jag skrivit alldeles för mycket,hihi

Önskar er en härlig dag!!
<3

7 kommentarer:

  1. Var rädd om dig vännen!
    Blogglandia finns ju alltid kvar, ler.
    Hoppas att du får en fin dag och en skön och mysig helg med gästerna!
    Stor kram Lotta
    LOTTAS HOME

    SvaraRadera
  2. God morgon min söta lilla "tant-väninna"! ;) Nu kom du allt på mig i mina pensionärstankar. Hihi
    Ditt kök är så fint, älskar ditt skafferi! Har försökt få in min N på tanken att bygga ett i vårt kök...får man knycka din fina idé?
    Ha en härlig helg med era vänner, hoppas ni får tur med vädret!

    Kram kram från tant Emma ;)

    SvaraRadera
  3. Lugn o fin.. tycker du bloggar massor!
    Men va mycket kul du har att göra oxå!
    Fina bilder du visar!

    Ha en fin fredag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Jag känner igen det! Ta ett djupt andetag och gör en sak i taget :)

    Jag önskar dig en fin fredag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Jaa allt händer i maj! försök se det som att du vill i stället för att du måste. Då blir det liksom roligare! Jag vill städa, handla och piffa! Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Det är väl så för dom flesta nu I MAJ...
    Trevlig helg och ha det så bra med alla gäster!
    Mysigt!

    Ha det gott!

    Kram Sirpa från villabjorknasbacken.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en trevlig helg med dina gäster.
    Kram
    Eva

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad