om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 26 maj 2011

det kom ett paket

Hemsydda hjärtan från  : Min dröm om lantstil


Det kom ett paket i brevlådan i går.
Åter igen blir jag så glad för paket.
Fast jag vet vad det är i :)
Visst är se finfina ?


De är redan utplacerade :)
I dag blir en låång dag !!
Först jobbet en stund, sedan köra Becca till tandläkaren.
Och så blir det jobb i kväll igen.
Hur gör man om man inte kan bestämma över sin arbetstid ?
Jag tycker jag kör barn till vårdcentraler och tandläkare hela tiden.
Utvecklingssamtal och allt vad det är.
Visserligen är de stora nu men för att inte missa för mycket i skolan brukar jag ställa upp och köra.
Tänk vad skoltimmar som skulle gå bort om de skulle ta sig själva till alla dessa saker.
Jag tycker skolan är viktig och det är alltid jobbigt att missa för mycket.


  I dag är solen på väg upp, hoppas det blir lite varmt också :)
Jag vill ha sommarkläderna på mig !! hihi

Önskar er alla goa läsare en skön dag 
<3





6 kommentarer:

  1. Vad bra att du gillade dem :)
    Idag blåser det inte, solen skiner så vi får hoppas det blir en varm och skön dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, de där hjärtana är jättefina! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. kathas kortmakeri26 maj 2011 kl. 20:09

    Å vilka fina hjärtan. De kan förgylla överallt.
    Visst har du visat en bild på en vit bänk du har?? eller minns jag kanske fel.....

    Kram katha

    SvaraRadera
  4. vilka härliga, bulliga, gulliga hjärtan! Förstår att det var en fröjd att få öppna paketet!

    Kramen Jenny!

    SvaraRadera
  5. Alltid lika kul med paket! Underbara hjärtan:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Jättesöta hjärtan. Hoppas du haft en bra dag trots mycket jobb. Kram Sonja.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad