om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 25 maj 2011

brr det är kallt

Bbbrrrrr vad vi har kallt här i Norrköping.
Har ni det också ?
I dag har det varit som höst...jag är iskall om fötterna.
Ska man va det i slutet på Maj ;) ?
Nej, nu beställer jag sol och värme.
Någon som hjälper till ?

På bilden ser ni mitt experiment för i sommar.
Det var först en stickling som blev väldigt ranglig.
Men så tänkte jag ... hmmm den kanske går att
göra på stam :)
Ja, vi får väl se i slutet av sommaren.
I dag har jag gjort ett inköp som jag inte trodde var möjligt,
Yippiii !
Återkommer till det ;)
Nu ska jag ta mig tid att titta in hos er alla glada bloggare.
Sov gott och dröm sött
<3


5 kommentarer:

  1. Grattis till ditt "omöjliga" inköp - jag vet vad det är! Hihi =)

    kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Tack själv, söta Nettan, jag blir alltid så glad av dina små hälsningar! Nu kan vi ju sitta i varsin stol på varsitt håll invirade i våra pensionärsfiltar. Vi kanske ska slå till på såna där elektriska...filtar alltså? Har fått för mig att det är vad gamlingar har. Hihi

    Natti natti

    SvaraRadera
  3. Spännande vad du köpt...!
    Mina klematis planterade jag oxå förra året!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Brrr... här i Dalarna är det också kallt och jag fryser om fötterna, så nu åker raggsockorna på. :) Kram

    SvaraRadera
  5. Ååå uppstammade pelargoner är så fint. Hoppas du lyckas :)
    kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad