om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 25 maj 2011

Så blåsigt


God morgon. 
Här blåser det storm sedan i går kväll.
Det känns som om taket ska flyga av...
Men solen lyser så man ska inte klaga ;)




I dag blir det jobb på dagen, sedan fortsätter jakten på avslutningskläder.
Becca har hängt undan en klänning på Sissters.
Som hon vill att jag ska kolla på.
Tänk att man som mamma fortfarande är viktig vad gäller smakråd.
Det tycker jag är smickrande ;)
Sedan ska det inköpas skor och smycken.
Känner på mig att det kan bli en utmaning med skor!!
Det finns ju sååå mycket skomodeller att välja mellan idag.
Och de flesta är ju skyhöga!!!
Nu får jag önska er en skön onsdag
<3.



3 kommentarer:

  1. Usch ja nästan läskigt när det blåser så!
    Så fina koppar i inlägget under!!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Här blåser det också som bara den. Men som sagt solen skiner iallafall... Jag har också varit med min Rebecka och kollat på avslutningskläder. Vi gick nog i tre timmar. Tillslut hittade hon något som väl dög. Men nästa dag hade hon ångrat sig och lämnade tillbaks hälften, suuuuck... Men hon har ju lite tid på sig ännu. Ha en bra dag.
    Kram Sonja.

    SvaraRadera
  3. Hej på dig, lilla tanten! ;) Så roligt att höra om stolarna. Hittade du dem på Maxi? Nu kan du ju dessutom lägga krutet på andra födelsedagsönskningar! *fniss*
    Ha det gott!

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad