om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 27 maj 2011

lite busigt


Kikar in en liten snabbis.
Smög med mig datorn till sängen...
Gästerna har kommit och vi har ätit gott och pratat :)
NU var de redo för sängen efter en lång dag i bil.
Så jag passar på att titta in hos er lite snabbt...
känner mig lite busig som smyger med mig datorn i säng, men vad gör man inte.
Har abstinens ;)


Tack för era snälla kommentarer i dag. 
Jag ska verkligen skynda långsamt, ler.


Dagen i dag flöt på så bra och vet ni vad , hihi
Min kära kollega på jobbet fyller 40 år i dag:)
Hurra hurra hurra <3
Nu ska jag kika runt hos er en liten stund...
om inte ögonen slocknar :)

Sov gott och dröm sött
<3


4 kommentarer:

  1. Att kallas tant när man är liten kanske var att ta i...men nu är det väl helt ok? Hihi ;)
    Jag ska bearbeta min gubbe lite till angående skafferi, skulle verkligen behöva ett skåp som rymmer massor - och det är ju bara såååå himla fint!
    Ha det nu så bra - och tänk på att pensionärer behöver sin skönhetssömn! ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Sov sött. Kram Sonja.

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag gillar också att smyga med mig datorn till sängen :D Låter som att du haft en skön dag. Jag siktar också på en sån dag idag.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hallå där, tanten! Du ligger väl inte och sover fortfarande??? Hade förväntat mig ett nytt inlägg vid 5-snåret...men icke! ;)
    Ta nu riktigt bra hand om dina nattgäster...och truga dem ordentligt om de tackar nej till en sjätte kaka! *fniss*

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad