om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 28 maj 2011

god lunch :)


Ja vad sent morgon inlägg det blev idag då...
Vaknade faktiskt väldigt tidigt, år frukost och körde på med bokföringen tills gästerna vaknade:)
Nu har vi tagit en god frukost alla tillsammans.


( Jag har alltså ätit frukost två gånger idag )
Gubbarna är ute och jobbar med gäststugan.
Svärmor och Michis ska baka rabarberpaj :):)
Och Becca och jag ska jobba lite.
Kusinen ska på studentbal.
Ska bli riktigt kul, men vädret kunde vara bättre ;)

Önskar er alla en skön lördag.
Smyger nog med mig datorn i kväll också, ler


3 kommentarer:

  1. God eftermiddag, Tant-Nettis (har hört att pensionärer säger god eftermiddag...)! Jag måste erkänna att jag sov längre än du i dag, hann tyvärr bara med EN frukost... *fniss*
    Såååå jäsikens fint du har det i ditt kök...blir riktigt avis faktiskt! =)
    Ha det så bra i dag, vem vet, vi kanske hörs fler gånger innan dagen är slut...? ;)

    Kram från Tant-Emma

    SvaraRadera
  2. God kväll på sig, lilla tanten!
    Jodå, damen hittade allt ett och annat på marknaden i dag! Tog med stora korgen för att få plats med allt. ;) Som jag trodde hade butikerna både 15 och 25 % på ALLT och då måste man ju handla oavsett man behöver något eller ej! =) Kommer nog att visa så småningom i bloggen...
    Ska bli roligt att få se ditt sena inlägg! Och du, var inte uppe för sent i kväll - i morgon vill jag ha ett TIDIGT inlägg! *fniss*

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  3. Mysigt med övernattande gäster!
    Får man fråga var du hittat den underbart söta skålen med lock?

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad