om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 28 maj 2011

måste bara ses

Lisa och min brorsdotter Linn
Här är tjejerna som vi gjorde fina idag.


Här är det  Becca som lägger make up på sin kusin.
Nästa år är det hennes tur :)


Hår och make up på plats.


Och klänningarna med.
Är de inte bara såå fina ?


"Linnsan", och nej hon har inte löshår ;)
Inte blå linser och inte lösögonfransar.


Lika snygga kompisen Lisa :)

Nu har jag smugit med datorn igen då de andra kollar fotboll, fniss
Jag har haft en fantastiskt kul dag.
Jag är alltid lika tacksam att jag får äran och förtroendet att hjälpa kunder"
vid dessa fantastiska ögonblick i deras liv .)
Det är verkligen en ära !!
Nu ska jag vara social ett tag till innan det blir bingen.
Hur har er lördag varit mina vänner ?

Sov gott och dröm sött :)
Vi ses i morgon
<3







7 kommentarer:

  1. Oj Oj vilka fina flickor, vackra redan innan "fixning" därefter riktiga skönheter.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såååå fina de blev, tjejerna, ni är så duktiga! Men så hade ni ju mycket fint "grundmaterial" att arbeta med också...! ;) Tänk att till och med gamla tanter kan! *fniss*
    Ha en härlig mors dag, hoppas du blir bortskämd i dag!

    kramkramkram

    SvaraRadera
  3. Så himla fina dom blev!! Ni är superduktiga=) Kram kram Malin Johansson

    SvaraRadera
  4. Oj vad fina ni gjorde flickorna och vilka balklänningar!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Åhh så fina flickor..underbart söta:)

    Jag var och kikade på studentbalen igår..de är ju såå kul att se dom så fina & uppklädda:)

    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Såå fina tjejer!
    Hoppas du haft en underbar mors dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Men vad fina tjejerna blev. Det måste verkligen vara kul att kunna göra sådant. Har du tid för mig någon dag :)... Kram Sonja.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad