om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 30 maj 2011

komma i kapp


Heej , nu är jag tillbaka ;)
Vilken härlig helg !
Men som vanligt blir det massor av mat och fika.
Magen gör lite uppror men det kan det ju vara värt. Eller hur ?


 Nu har jag massor att ta igen hos er alla.

På Mors dag fick jag fina blommor, lotter och så får jaf välja mig en perfym ;)
Såå glad jag blev :):)
och så vann jag två nya lotter. 
De ligger och väntar på att bli skrapade.
Jag kan låta de ligga väldigt länge innan jag skrapar dem :)
Suga på tanken om den där storvinsten!!
Hur gör ni, sparar ni lotten eller bara måste ni skrapa direkt ? ;)


Gäststugan blev inte helt klar så de ska fortsätta på torsdag :)
Då har vi ju långhelg mina vänner....vad skönt.
I dag blir det jobb och dagen avslutar jag med en hårförlängning :)
Det ska bli riktigt kul.




Solen är tillbaka så nu får vi alla passa på att samla
energi :)
Önskar er en härlig måndag, ni vet ju vad jag tycker om måndagar, ler.
Men den här känns bra en så länge ...
<3




7 kommentarer:

  1. Gomorron!
    Vilka fina presenter du fått, kul att känna sig uppskattad.
    Hoppas att din dag blir fin trots att det är måndag, ler. Snart är det ju helg igen!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Go'morron på sig, lilla tant! ;)
    Visst är det kul med, för oss bloggnoviser, över 100 besökare?! Det händer ju titt som tätt att Blogger visar att man har över 100 sidvisningar per dag men jag blir så glad när Susnet visar att antalet unika besökare på en dag är så många, det händer inte ofta! =)
    Lotter kan jag aldrig låta bli att skrapa, däremot brukar jag vinsterna ligga i plånboken ett tag innan jag löser in dem i väntan på den STOOOORA vinsten... ;)
    Nu är det snart dags för det obligatoriska kaffet-på-fat! *fniss*
    Ha en härlig dag, vännen. Kanske hörs vi ikväll igen? =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Så fina blommor o gulligt kort du fått!
    Väldigt sällan jag får/köper lotter men jag skrapar direkt!

    Ha en bra dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Kul med hårförlängning! Det hade jag för några år sedan men nu är det ingen idé för lilleman skulle slita av det!

    Jag sparar alltid mina lotter, dels glömmer jag av att jag köpt dem och ibland tror jag att det jäser till sig en stor vinst, hahaha!

    Ha en fin måndag!

    kram Petra

    SvaraRadera
  5. Verkar som en mysig Mors dag :) Vad blir det för parfym då? Har du någon favorit?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fint att få en parfym!
    Ha en skön start på veckan.

    kram

    SvaraRadera
  7. Helgen är till för att njuta - både av vila och god mat (om det blir "lagom" förstås)...

    Jag är nog en sån som skrapar direkt. Är för nyfiken för att låta lotterna ligga...

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad