om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 30 maj 2011

aj aj aaajj


Ajajajaj :( Jag har stukat foten eller något.
Stod alldeles stilla på jobbet och plötsligt fick jag så ont i foten. 
Kände inte att jag vickade till den, men det måste jag gjort för den 
gör så himla ont!!!
Ligger med foten i högläge.
Därför blev det ett sent inlägg idag.

Ja , hur vi skrapar våra lotter varierar ser jag ;)
Ungefär lika många skrapar direkt som väntar ett tag.
Men vi är säkert lika i en sak...
Vi vill vinna STORT :):)

Hade en tanke på att visa bilder på alla gamla böcker jag har lite över allt här hemma.
Men min dator orkar inte plocka fram dem ;(
Får bli en annan gång.

Nu ska jag linka i säng och hoppas på lite sömn 
trots värken.

Sov gott och dröm sött
<3

3 kommentarer:

  1. Aj då, hoppas foten blir bra snart... När det gäller lotter så kan jag ibland ha dem ligga länge innan jag skrapar dem. Men det beror nog isåfall på att jag glömt bort dem. I vanliga fall skrapar jag dem på studs. Kram Sonja.

    SvaraRadera
  2. Men lilla gumman (med betoning på gumman ;)! Det låter inget vidare, det där. Ta det lugnt och passa på att bli ordentligt ompysslad!
    Styrkekramar från din lilla tantväninna. =)

    Kram Emma

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad