om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 27 april 2011

usch dubbel usch :)

ormhassel vid verandan

Har sovit dåligt och vaknade tidigt som vanligt.
Ville inte prata förns jag fått i mig en kopp riktigt varmt Lipton tea.
Nu är halsontet borta och det tjockar på i svalj och näsa :(
För min del är det bara att bita ihop och traska till jobbet.
Har man egen salong med egna kunder är det inte mycket som hindrar en från att gå och jobba.
Det tillhör servicebranchen!!!



Hoppas jag piggnar till under morgonen. Jag börjar elava så jag har lite tid på mig ;)

Becca är  fortfarande hemma och nu hoppas vi Michis inte blir smittad.
Hon ska på landlagsläger i morgon:)
Laget var träningslediga igår så hon tog en löprunda på kvällen.
Ambitiös tjej må jag säga. Och hon gör det självmant.
Vi tjatar inte, då skulle det inte funka.

Solen lyser med sin frånvaro här idag.
Så nu får vi lysa upp dagen själva :)
Krama om varandra <3

4 kommentarer:

  1. Hoppas din förkylning blåser bort !
    Krya på dej !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Hoppas du snart känner dig bättre!
    Krya krya!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Usch va tråkigt att ni är hängiga!

    Prova riv ett par cm ingefära, pressa saften ur ett par citroner och pressa tre vitlöksklyftor i en liter vatten och drick det. Ingen smaksensation men en sensation för immunförsvaret som skrattande tar emot det och får extra kraft!!!

    Jag kan inte äta den där fettdieten, har provat, men min mage slår bakut. Jag tål inte grädde och annat fett i mer än minimängd :(

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Stackars dig..:( Hoppas du piggar på dig fort så du orkar med jobbet.

    Verkligen ambitiös tjej..häärligt!

    Ha en fin onsdag trots allt
    Kraam Susanne

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad