om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 26 april 2011

ont i halsen ;(



God kväll i stugorna :)
Jag är så nöjd med min dag förutom min hals!!
Jag avskyr att ha ont i halsen. Jag kan inte sova ordentligt.
Har så svårt att somna, ligger och sväljer hela tiden.
Varför gör man det, när det ändå gör ont??



Hemma hos oss pratas det mycket om mat och vikt.
Inte bara för viktminskning utan rent allmänt.
Alla har vi ju olika förutsättningar hur mycket och vad vi kan äta.
Jag är lyckligt lottad som kan äta vad som helst och inte gå upp så mycket.
Men hur jag ser ut inuti vill jag inte veta ;) hihi.
Jag är ett riktigt fika monster.
Men min man har tränat mycket länge och går inte ner det där sista.
Så han köpte en bok som heter " Matrevolutionen " .
Jag säger bara
LÄS DEN
Mycket tänkvärt och det funkar.
Jag behöver inte gå ner i vikt, men mår såå mycket bättre när jag äter lite mer som den föreslår!!
På framsidan är det den klassiska bilden på apan som blir en människa. Bara att sista bilden är en väldigt överviktig man.
Kan inte missa den i bokhandeln. Vet att den tog slut men borde finnas nu.

Nog om det.
Har ätit en cup cake som Michis bakat :) och nu ska jag sova!!

Sov gott och dröm sött mina vänner <3
I morgon är en ny dag och nya möjligheter



2 kommentarer:

  1. usch va tråkigt att ha ont i halsen.
    Krya på dig så mycket det bara går.
    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Lyckans ost som kan äta vad du vill! :)) Jag behöver bara tänka på ordet fika/godis etc så har jag gått upp. ;)) Men bara att ta tag i träningen. Krya på dig och hoppas du får sova någorlunda inatt iaf. Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad