om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 27 april 2011

regn och sol




Idag har jag plockat om lite här hemma.


I dag har vi haft både regn och sol.
Kan i och för sig vara skönt , då det är mycket pollen i luften.
Har några som går omkring och nyser här hemma;)

Saker har fått byta plats.



Blev en ganska behaglig dag på jobbet. Fick äran att göra en stor färgförändring
på en 17-årig kund. Hon blev så snygg, och glad.
Fick först göra ljusa slingor i hetta ( mössa ) och sedan lite ljusare till i folie.
Och med vårsolen på kommer det bli ännu bättre :)
Man måste ibland räkna in att håret kommer blekas av sol då man färgar.
Denna kund ska snart utomlands för sol och bad. Då väljer jag att inte ljusa upp fullt ut. Då ärt hon alldeles för ljus när hon kommer hem.



När jag kom hem blev det matlagning och sedan plockade jag om lite här hemma.
Nu är jag lite trött ;)
Och hänger med datorn framför tv.n !!
Hoppas energin kommer tillbaka så jag kan komma ut lite i trädgården.
Annars blir jag kvar här , fniss, fniss.
Hoppas det är något på tv,n att titta på ...
Nedrans förkylning ;(

Hoppas ni andra haft en skön dag och håller er friska. <3


4 kommentarer:

  1. Vilken fin hörna du har där.
    Hoppas du kryar på dig snart då :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Så fint du har det på ditt halvmånebord. =)
    Ha det gott.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Vilket fint bord.
    Hoppas du kryar på dig och får en skön kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har det! Kram Sonja.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad