om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

onsdag 27 april 2011

ovanligt tidigt

även köksbänken ändrades idag

hjärtan på tråd finns överallt



I dag blir det ett tidigt inlägg.
Sitter kvar i soffan ;)
Men jag har inte latat mig, tyvärr.
Har bokföring att gå igenom från fjolåret.
Nu är allt kontrollerat, så nu blir det att ta kontakt med den som sköter deklarationen.
Måste ha de sista från 2009 innan jag kan lägga in alla
verifikationer på datorn.
Jag har alltid svårt att sätta mig med pappersarbetet. Men när jag väl sitter tycker jag det är ganska, observera, ganska kul. hihi.
Är så rädd att göra fel och att fogden ska komma efter mig ;)
Vem är inte rädd för honom eller henne ?? ;)
Skämt åtsido...
Skulle inte byta mitt jobb mot allt smör i småland.
Men det vet ni vid det här laget  : D

Önskar er en
god natt och dröm sött
<3




4 kommentarer:

  1. Hej!

    Hoppas att det går bra :)
    Det är aldrig kul men skönt när man har gjort det klart...

    Ha en fin kväll av det som är kvar och sov Gott!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Så fint!
    Hoppas du får ordning på pappren!

    Nu har jag lagt till dig i min blogglista, hoppas det var okej?

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Usch, ajaj - "matte" är inte min starka sida, tur att jag inte är egenföretagare! =)
    Så fint du gjort det med dina hjärtan på tråd, nu fick jag ett tips på vad jag mer kan använda min stråltråd till...
    Ha en fin kväll, vännen!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Bokföring är ett litet skit men kul när det går ihop i slutändan :)

    Jag glömde klart köra in och köpa filtarna.... så nu är dom väl slut i morron :(

    Jättefina bilder gumman!! Tallrikarna i bakgrunden är såå snygga!

    Kram J

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad