om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 28 april 2011

läger och skyltdocka

God morgon alla rara vänner som kommer in och läser allt jag skriver :)
Blir alltid så glad för era kommentarer.
Tänk att några ord från någon kan vara så givande.
Hoppas ni känner likadant, men det tror jag :)



Jag blev nog klubbad till sömns i går. Har sovit som en stock...
Skönt att vakna av sig själv och känna att man sovit gott:)

I dag ska Becca göra en ovanlig sak. Hon ska  agera skyltdocka för en butik som säljer 
G-star kläder mm.
Ska bli kul att höra vad hon tycker om det:)
Hon ska göra det tillsammans med samma tjej hon gått manikäng med de senaste gångerna.
De börjar bli som ett strävsamt par som jobbar ihop, hihi.
Tror de tycker det är kul. :)



Nu på morgon ska jag köra Michis till arenan. Det är dags för ladnslagsläger i dagarna fyra.
Massor av fystester, och hon är såå laddad.
Hon har tränat extra mycket sedan jul för dessa tester. Nu kan vi bara hålla tummarna att hon förbättrat sina resultat :)
Hon känner sig själv mycket starkare.
De är fyra tjejer från laget som ska på lägret.
Önskar dem alla lycka till <3

Önskar också er en skön dag. Här är solen på väg upp :)
Glöm inte att ta vara på alla dagar i veckan <3



5 kommentarer:

  1. Skönt med en god natts sömn.
    Önskar dig en fin torsdag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Härligt med en massa god sömn i bageget! Jag blir lätt avundsjuk eftersom lillebror hostat HELA natten...

    Fina bilder och hoppas det går bra för döttrarna på deras uppdrag!

    Kram J

    SvaraRadera
  3. Skönt för dig att du sovit gott..:)

    Klart vi blir det..håller med dig..tänk att några rader kan göra en såå glad..häärligt:)

    Dom är i farten dina barn..kul:)

    Ha en fin torsdag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Mycket på gång hos er, hoppas det går bra för dina tjejer! Vackra bilder hos dig.

    Hoppas du får en fin dag och tack för dina alltid lika gulliga kommentarer hos mig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Din blogg är underbar och det är så roligt att komma hit varje dag för att se vad du hittat på! =)
    Håller tummarna för din tjej på lägret - det går säkert bra.
    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad