om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 15 april 2011

god morgon


Inga jätteroliga bilder i dag.
Men jag tänkte avslöja hur extremt pendantisk jag är.
Jag erkänner att det är lite averdrivet ibland.
Men jag tror inte jag låter det gå ut över min omgivning ;)
Inte så att jag tjatar ihjäl min familj att de ska plocka undan och hålla samma ordning som jag vill.
Men jag är bra på att plocka undan efter alla själv.
Så här ser det ut i våra kökslådor efter att vi fått skafferiet färdigt:)
Ligger något fel så rättar jag till det..
Ibland får jag lägga band på mig själv och inte lägga till rätta.
Men det är faktiskt svårt.
Jag mår inte alls bra när det är saker som ligger och "skräpar" .

Överallt har vi lådor och korgar där jag lägger undan allt.
Då ser det i alla fall städat ut ;)

NU är det fredag igen !!
Jag , som ni vet älskar fredagar:)
Och nu i helgen blir det mer basket.
Becca har en nattgäst från Kalmar och Michis en nattgäst över helgen från Västerås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad