om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 15 april 2011

fredagsmys

 Hihihi,, 
Kunde inte låta bli att lägga ut denna bild :)
Inte så länge sedan de var så här mycket snö...


Här är en bild på min afrikanska lilja.
Jag köpte den förra sommaren för jag tyckte den var så fin. ( När den blommar )
Kvinnan som sålde den sa då att jag kunde övervintra den.
Och det gjorde jag tillsammans med pelargonerna.
Och den överlevde, som ni ser ;)
Nu hoppas jag bara att den ska blomma också.
Någon av er som har erfarenhet av denna vackra och ståtliga blomma. 
Är det något som man ska tänka på ?
Blir glad för all hjälp jag kan få. :)

Nu har jag kommit hem från ännu en intensiv dag på jobbet.
Det är såå kul när det går i 300. Men så trött jag är i huvudet.
Nu ska jag glida runt bland er bloggare en stund och njuta.
Sedan blir det matlagning och FREDAGSMYS.
Och så har vi i familjen årets viktigaste helg framför oss. 
berättar i kväll.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad