om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 9 april 2011

en riktigt skön dag





Här är tunikan jag köpte till mig själv idag. Jag är riktigt svag för vita söta, tunikor, toppar och klänningar.
Kanske inviger den i morgon.
Har ni sett att jag lärt mig yttligare en sak.
Jag har lagt till bilder till höger ;) ¨
Jag är så stolt, fnissfniss.
Och jag är egentligen klippt oduglig på datorer.
Jag är så himla rädd att göra fel och förstöra något.
Men det här gick ju bra, tror jag;)

Det blev som skrivet grillat till middag.
Hemma hos oss är det ju så mycket idrott. Fast jag har försökt att inte skriva för mycket om det...
Men här hemma talas det om mat och träning från morgon till kväll.
Eftersom vi alla tränar väldigt mycket är det jätteviktigt att äta rätt och vila för återhämtning.
Just nu är vi några i familjen som behöver tappa några få kilo.
Vi kör en metod utan kolhydrater. Inte helt och hållet, men ingen pasta. potatis och liknande.
Ingen frukt och inget som växer under jord.
Så det blir mycket stora sallader med kött på längden och tvären.
Feta goda såser, nötter, fet yougurt mm.
Och man är så mätt hela tiden.
Och det bästa av allt:)
Vi har gått ner ett kilo i veckan, Hurra.
Tjejerna som tränar på elitnivå äter lite kolhydrater. Det måste de göra för att orka prestera.
En sak till, Jag mår såå bra. Saknar inte pasta ett dugg :)

Nu ska jag sluta prata träning och mat.
Jag hann inte måla något alls idag.
Det blev ju fix med bloggen istället.
Och det är jag lika glad för.
Jag hoppas ni haft en lika härlig dag som jag.
Och njutit av varandras sällskap.
De bra sidorna så som de fel och briser vi alla har :)
Sov gott och dröm sött <3

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Det låter som du haft en riktigt härlig lördag.
    Fin tunika du köpt, kul med lite nytt till våren.
    Hoppas att du får en fin söndag imorgon!
    Natti, natt kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Jättesöt tunika:)
    Gott med grillat..vi ska premiärgrilla imorn tänkte vi:)

    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej
    Fin Blogg :)
    kanske lite partysugen?
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Tunikan är bedårande!!
    Vi har också grillat i dag, mums!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad