om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 9 april 2011

Oj,oj,oj och oj igen :)



Ja då har familjen gjort HELA Norrköping på fyra timmar.
Jag är sååå TRÖTT :)
Men vi har haft sååå MYSIGT:)
Och mycket handlat blev det, mer än vad som var meningen.
Men så blir det ibland.

Till mig själv handlade jag en söt spets och volang klänning i vitt.
Jag har så mycket i vitt, men jag var tvungen att ha den. Får visa bild senare i kväll.
På bilderna ser ni en blomlåda jag inte kunde motstå i veckan.
Och den får hänga inne i hallen. Kanske att jag tar bort blommorna och har sjalar eller liknande i . Vi får se:)
Nu ska min älskade hobbysnickare grilla, det blir premiär för oss.
Ha en riktikt,riktigt skön kväll alla kära bloggvänner och andra<3.
Jag tittar in senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad