om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 29 mars 2011

Hihi

Vet inte om man ska skratta eller gråta, vilken dag. Och den är inte slut än...
Har stått och jobbat till tre. Inte ätit eller druckit.
Fem timmar utan rast...Nog för att jag haft trevligt med mina kunder, men det får inte bli så här för ofta.
Nu slapp jag köra runt på Becca för det gör en kompis till henne.
 ( Skönt att de börjar få körkort )
Men Michis träning är flyttad från sex till halv fem. Så nu är vi bara hemma och vänder.
Hon äter och jag kollar bloggar. Det hinner man allt med ;)
Återstår att se hur restan av dagen blir ;)
Jaja, hoppas jag inte skrämmer er som inte har tonåringar än. Eller  ungar på väg in i elitidrotten.
Jag hoppas verkligen de betalar tillbaka när jag är gammal och skruttig :)
( Himmel vad jag ska köra med dem då, fniss )

1 kommentar:

  1. Hej ! Tassar in hos dej ! Tack för din rara kommentar... Vad nu blev jag förvånad får man egna datorer i skolan nuförtiden... Kanske vi går dit någongång.. Finns ju endel skolor då första klassare lär sej först att skriva på datorer sedan för hand...
    Ha det bra !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad