om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 29 mars 2011

vill inte skrapa rutor mer...

I dag blir en riktig planerar dag.
Först till jobbet där jag kommer börja med att få massage av Liljana som kommer en gång i månaden. Sedan jobba, hämta, köra, köra och köra bil.
Det är klädaffärer och jobbintervjuer. Varje minut är grundligt planerad. 
Michis har träning och så ska det ätas middag också...
Och mitt i allt ska Becca ta bort stygn från födelsemärket. Pappa får komma hem från jobbet och kör henne dit. 
Men det kommer gå bra. Jag är van vid detta vid det här laget. Men det ska bli skönt när Becca får sitt körkort.

Fick skrapa rutorna nu på morgonen. Jag vill inte skrapa mer rutor. 
Varför kommer inte värmen ;)
Ha nu en riktigt bra dag alla ni.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilken mysig blogg du har.
    Jag hittade dig precis och ska fortsätta att kika runt! :)
    Visst längtar man nu efter värmen.
    Igår hade vi super fint men idag är det kallt,rengnigt och blåsigt!

    Ha en fin eftermiddag och kväll!

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad