om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 29 mars 2011

bättre sent än aldrig.


Bara hoppar in och önskar alla en god natt :)
Fast jag är väl lite sen...

Beccas jobbintervju gick riktigt bara. Nu kan vi bara hålla tummarna att hon får sommarjobbet.
När man är i hennes ålder behöver man sommarjobb, men de är så svåra att få.
Hoppa hoppas hoppas !! 
Nu ska jag allt hoppa i säng, bara göra lite bålövningar. Nu undrar ni kanske vad det är. Michis har ett träningsschema från landslagcoachen att följa. Varje kväll gör hon övningar som stärker mage och rygg. Och i stället för att titta på gör jag dem med. Och de ger resultat kan jag lova:)
Sov gott dröm sött.

1 kommentar:

  1. Du får gärna visa/berätta hur du gör bålövningarna! Ryggen behöver det när man går och bär på en bebis ofta varje dag=)
    Måste bara säga att din blogg är mysig att läsa=)
    Kram kram Malin Johansson

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad