om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 14 mars 2011

Hej Hopp

Otur är nog mitt andra-namn! Nu har min bärbara dator havererat...Nu hoppas jag bara på att en datorexpert kan rädda min hårddisk. Där ligger nämligen min bokföring. 
Och så måste jag kosta på mig en ny dator till jobbet:( 
( Men, men, ingen ko på isen så länge rompan är på land ) 
Som min svärmor i Skåne brukar säga. Tror det betyder att man inte ska oroa sig i onödan tills man vet hur det verkligen ligger till. Och jag är definitivt ingen som hänger läpp. Allt går att lösa. 
Jobbet var som vanligt kul och underhållande. Tyvärr stukade Michis foten på träningen idag. 
Hoppas den blir bra till helgens SM!
Becca är nu frisk från influensan, så skönt, nu kan vi komma igång med vår träning igen.
Hoppas ni alla njutit av er dag, det har jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad