om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 15 mars 2011

God morgon och vilken härlig morgon

Vad härligt med en solig morgon, man blir så glad eller hur?
Lite kallt kanske men solen kommer att värma.
Idag blir det jobbet först sedan ska jag åka till Dahlberg secondhand i Norrköping.
( där jag köpte burkarna )
Jag ska hämta ett gammalt, lagom slitet, vitt bord.
Det ska stå i vardagsrummet bredvid fotöljen. 
Bilden visar svärfar och min man som byter tak på gäststugan och samtidigt fick jag frågan om 
jag ville ha ett veranda-tak.
Ja, vad svarar men på det. Självklart ville jag det.
Längtar tills det är klart så jag får göra fint.
Ha nu en riktigt bra dag och krama om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad