om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 14 mars 2011

Snart är våren här

Ser det inte härligt ut ?
När jag gick ut för att hämta tidningen i morse kvittrade fåglarna för fullt. Vilken härlig start på dagen.
Man längtar så mycket till värmen kommer, eller hur?
Idag blir det att fara runt och göra ärenden och innan jobbet i kväll köra till träningen. 
Nu på morgonen har jag hunnit måla en hylla till skafferiet. Det krävs tre lager vit färg för att
 det ska bli bra. Och eftersom det ska målas på två sidor tar det sin lilla tid. Ska försöka hinna lämna in min bärbara dator som inte startar. Lite orolig är jag där ligger nämligen min bokföring...
He en skön dag och njut av att våren är på gång !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad