om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 16 september 2011

spänningen fortsätter

Ja visst, ännu en dag med spänning !!
Och är det som tavlan säger ?
I så fall är det "krig" i dag, 
och vi ska vinna , hihi


Har haft någon konstig dröm till inatt om lägenheten....
Tänk att det undermedvetna spelar en ett spratt på
nätterna, hihi.

Usch vad jobbigt det är, tur att man inte gör sådant här 
oftare.
Jag handlar på tradera en del, och då går adrenalinet i topp vid 
slaget för budgivningen...
Jag får nästan frossa, och vinner jag, ja då är det som man vunnit
högsta vinsten på lotto, hihi
Jag kan till och med bli alldeles skakig i hela kroppen. 
Visst är man lite tokig allt, hihi


Så det blir en dag till på jobbet då mina kunder kommer vara en dal av 
budgivningen, hihi
Tur jag har snälla och goa kunder !!
Annars är det som vanligt. Jag och Becca börjar klockan tio.
Vi tänkte åka redan nio hemifrån för att övningsköra på vägen till
våra jobb.
Och  Michis ska ha skjuts till träning klockan fyra
Och hämtas förstås, hihi.
Sedan är det
 FREDAGSMYS, hihi

8 kommentarer:

  1. Ååååå vas spännande.Hoppas att du får besked snart.Jobbigt att gå ovetande.Ha nu en mysig fredag gulliga du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. God morgon
    Hi hi hi nerverna hänger utanför nu förstår jag hi hi spännande :) hoppas ni får den nu ,håller tummarna hårt.
    Ha en härlig dag
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Sitter här och håller tummarna!! Vad kul om det ordnar sig med lägenheten. Hoppas på en riktigt fin helg till dig och din familj!! Kramisar i massor / Anetthe ;)

    SvaraRadera
  4. Hej vännen.

    Önskar dig en underbar fredagkväll!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  5. Hur länge pågår budgivningen? Jag tycker vi avslutar den NU, hihi

    Önskar dig en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej gummegumman och tack för din goa hälsning hemma hos mig, jag behöver lite uppmuntran i eländet. <3 Är det någon dumming som lagt sig i budgivningen... Det var väl onödigt i så fall?! ;) Håller tummarna, det vet du och det kommer säkert sluta bra.
    Vill bara tala om att "den lilla lådan" står här hemma och väntar på dig så nu har vi en anledning att ses snart igen, hihi!
    Ha en härlig, härlig fredagkväll, vännen!

    Kramkramkramkramkram <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  7. Hej !!1 Vill bara kika in och önska dej en trevlig helg vännen
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Vilken fin skylt! Mina tankar om "allt tillåtet" jag behåller för mig ;)

    Övningsköra.... ja du... snart är jag där med... BARA 7 8 år kvar :P

    Hoppas att ni har en underbar fredagskväll! Vi har redan avslutad vår :)

    Trevlig helg! Olg@

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad