om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 15 september 2011

oj vad tröööött


Ja, oj oj oj, så trött jag är, 
ögonen går i kors, hihi
Så är jag extra rörig i kväll finns det en förklaring ;)
Ja, ni undrar nog hur det går med lägenheten..... ;)


Ett bud till kom in under eftermiddagen, höjt med 
5000.-
Så vi höjde lika mycket nu i kväll....
Så nu väntar vi med spänning om någon lägger ett bud i kväll igen.
Eller väntar tills i morgon.
Men jag kan säga att det varit en pirrig eftermiddag, hihi
Varje gång det låtit i min mobil har 
jag hoppat till...
Mina kunder har också varit med på noterna...hihi
Lika spännande för alla ;)


I dag blev det en intensiv dag på jobbet.
Och återigen har jag fått förvandla en kund, 
från kort till långt hår.
Jag är som i extas på jobbet,,, hihi
när jag får göra alla dessa förändringar.
HÄRLIGT !!


Men det tar på krafterna lite extra, man är såå fokuserad så länge
att all luft tillslut går ur mig.
Som tur är hinner jag komma hem innan, hihi

Innan jag for till jobbet fick jag upp en liten hylla
i sovrummet.
Den övre fanns redan, så den undre är ny,
eller inte ny, hihi
Gammal förstås, men ny och nymålad för mig.
Här ska jag nu fylla på med mina favoritsmycken.
 Tjejernas halsband får hänga här så det ser snyggt ut.
Jag kan ju inte bära halsband ;)

Sov gott och dröm sött 
<3 
alla nya som gamla vänner.
Och tusen tack för att ni håller tummarna åt oss.
En spännande dag i morgon också, hihi


4 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Oj så spännande med budgivning, kan tro du hoppar högt varje gång du får sms;)

    Lycka till!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Kommer ihåg hur spänd jag var under budgivningen på vårt hus, mådde nästan dåligt. Vi får hoppas de lägger sig snart.
    Så fint i ditt sovrum.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Hyllan är jätte fin! Önskar du bodde närmare för då hade du kunnat få förvandla mig också, skulle behöva det nu när höstglåmigheten kommer insmygandes :)Ha en god natt nu utan en massa knasiga drömmer! Kram

    SvaraRadera
  4. Gillar färgerna i dit sovrum.. Hylorna passar ju så bra tillsammans..
    Ha ett skönt veckoslut.. Håller tummarna!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad