om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 29 september 2011

så segt...

Good morgon vänner ;)
Vi ska ha sensommar ett par dagar nu.
Såå härligt. 
Kanske jag får lite lust att putsa de där nedrans fönstren ändå, hihi.


Här fick de söta små lackskorna ta plats.
Kan det vara så att de varit med på bröllop tro ??


Jag tyckte i alla fall att de var söta så de fick följa med hem igår ;)
Åå mina vänner,,, det är sååå seegggtttt, hihi
Det går troll i lägenheten !!!
Vi skulle ju få tillträde den 1 oktober.
Men nu verkar det inte bli så.
Bostadsrättsföreningen har inte hunnit godkänna oss
som gäster....
Jag som har allt packat, kartonger står i hela köket...


Om man ska se det positivt,
( vilket jag ju alltid gör ;) )
Så får nuvarande ägaren betala nästa månads hyra, hihi.
Inget ont som inte har något gott med sig, 
eller hur ? 


En av korgarna fick hänga på sakfferiet.
Med ljus i, så man lätt kan komma åt dem i dessa
ljustider, hihi



Vet inte om ni ser, men på dörren har vi Michis veckoschema,
med träningar och matcher...
När man ser alla träningar är det inte konstigt att hon
längtar till lägenheten.
Som det är nu sitter hon och vi i bilen ca 6 gånger per dag.
När hon har lägenheten kan hon cykla.
Två minuter till skolan och fyra till arenan.
Kommer bli så skönt för henne och hon kommer spara mycket tid.


Tid  som hon kan ha till skolarbete i stället.
Och så får ju vi taxishaffisar lite mer tid också, hihi.

I dag blir det jobb till sena kvällen. 
Massa kunder som bokat färgning, så kul nu när det dra sig mot mörkare tider.
Då vill kunderna också dra mot det mörkare.
Och jag få göra härliga färgförädringar.
Me like <3

Och så ska vi hinna gratta Michis på namnsdagen !!!

Tusen tack för att ni stöttar mig.
Det värmer så gott
<3

11 kommentarer:

  1. Hej rara du:) Du skriver så fint!

    Hoppas din dag som kommer gå i färgens tecken blir bra..min dotter som varit blond i 22år tonade sitt långa ljusa hår häromdan i en häärlig brunton med några av hennes ljusa hår kvar som slingor..blev jättefint:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Haha... Ja, den jackan kan jag tänka mig ser ut som ett russin.

    Bra att du försöker se positivt, trots att det krånglar. Var rädd om dig gumman!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Halloj !
    Jag måste oxå putsa fönstren...gud, så tråkigt. Du kan tro att jag är avis på ditt skafferi.

    Ha det gott

    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Förtår att det tar mycket tid med alla skjutsar hit och dit..men du har ett härligt hem även nu..ha det gott ..kram Marie

    SvaraRadera
  5. Så söta skor!! Det är bra att hitta det som är positivt i alla lägen. Nu kan du shoppa nått fint till lägenheten istället för att betala hyran :) Igår blev jag och min dotter rödhåriga igen efter sommaren. Det är den färg jag trivs allra bäst i, så det känns skönt att vara "hemma" igen efter en sommaren med brunt/blont/grått eller vilka konstiga skiftningar det nu hade :-D Trevlig kväll!kram

    SvaraRadera
  6. Usch ja, fönsterputsning behöver jag med ta tag i. Sååå tråkigt bara ;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Såå fint du har!
    Åh så skönt för er alla!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  8. Hej gummegumman!
    Här har John Blund slängt sovpulver i ögat så jag är så trött, så trött. =)
    Tråkigt om ni inte får tillgång till lägenheten, du som längtat så! Men å andra sidan sparar ni ju in en hyra, hihi!
    Nu ska jag gå och lägga mig, natti natti!

    Kramkramkramkram <3<3<3

    SvaraRadera
  9. Vad fint det blev med korgen på skafferiet. Tråkigt att ni behöver vänta, förstår att ni alla väntar på att få komma in i lägenheten och själv är jag nyfiken på hur den ser ut!
    Kram kram söta du!

    SvaraRadera
  10. Hejsan vännen!

    Oj, oj.. så trist att ni inte får komma in i lgh ännu.. men, men.. det gäller ju att se det positiva i det hela!

    Ha det så bra!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  11. hej fina du- typiskt att ni inte får komma in nu när ni hade tänkt....Underbara bilder från ert fina hem!!! Synd att du inte bor här i närheten så jag kunde bokat tid hos dig;) Kram vännen.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad