om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 15 juli 2011

myskväll trots allt :)

ett av mina nygjutna fat

God kväll <3
Nu har vi njutit i uterummet av att semestern börjat.
God mat,god dricka och god glass, mums:)



Gårdagens loppisfynd har fått sina platser, i alla fall för en stund, hihi.
Brukar ju ha för vana att flytta runt på saker.
Någon som känner igen sig?


Kunde ju inte motstå att ta svängen förbi loppisen efter jobbet.
Hittade de här fina champagneglasen. 20.-
Blir bra till Beccas 18-årsdag som närmar sig :)


Och ännu ett silverfat. Kommer bli fint i betong :)



Lilla silverfatet från igår gömmer sig under zinklådan.

Hur har ni haft det i dag alla vänner.
Här blev det en ganska regnig dag, trots att jag beställt sol.
Men jag är nöjd och glad ändå.
Men nu blir det nog bingen för mig snart ;)
Ska bara kolla runt hos er alla

sov gott och dröm sött
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad