om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 15 juli 2011

jag har ju beställt SOL!!


Ja, jag hade ju beställt sol till nu, Fredag eftermiddag klockan fem...
Jag skulle ju sitta här och smutta på något gott.


Men tji fick jag, hihi.
När ska man läsra sig att man ska önska sig precis tvärt om vad man vill ???
Det blir ju alltid tvärt om vad man önskat och hoppats...
Varför lär man sig aldrig, hihi



Ja ja jag får väl nöja mig med uterummet:)

På återséende nu ska jag lata mig!!

6 kommentarer:

  1. Ha de skönt nu på din semester & vila dig! Inte bara måla;-) Kram kram Malin Johansson

    SvaraRadera
  2. Njut på altanen och av att semestern har börjat... När man precis går hem från jobbet och vet att nu är jag ledig den kännslan är bäst! Go kväll på dig vännen<3

    SvaraRadera
  3. För vi har gått på semester, för vi har gått på seeemester fy f.n va vi är bra hi hi så sjöng vi förra året vi som gick på semester samtidigt då hi hi
    Ja men solen kommer i morgon vet du ,låt de komma nu i kväll så myser vi i morgon hi hi
    Ha en skön kväll trots regn vännen :)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  4. Själv sitter jag i vår inglasade altan och lyssnar på regnet och INTE ute på däckstolen med solen i ansiktet....! Men nått gott att dricka har jag ändå haha!
    Trevlig kväll!
    Kramar Helena

    SvaraRadera
  5. Jag lovar, jag höll tummarna för att du skulle få sol! ;) Tråkigt, men du ska se att solen säkert kommer tillbaka snart. Vad har du i glaset då? Nåt riktigt gott för att fira, hoppas jag. =)
    Tror att jag ska ta en liten loppisrunda i morgon, alldeles ensam utan att behöva bli stressad av barn eller make som suckar. Tyvärr har de nog inte rea... =)
    Ha det bäst och ta det lugnt med semesterdrinken!

    Kramkramkram <3

    SvaraRadera
  6. Vädret är inget att förlita sig på!! Men klart solen snart kommer att visa sin bästa sida, halva sverige har ju semester så något får den allt visa sig!!

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad