om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 4 juli 2011

God morgon :) 
Ännu en ny vecka, tänk vad fort det går.
Det gäller verkligen att passa på att ta tillvara på sommardagarna som ges .



Här har det målas hela helgen :)
Jag gillar att stå och filosofera och måla.
Man tänker så bra då ;)


Jag har varit riktigt orolig för hur den grå färgen skulle bli.
Men jag är verkligen nöjd.
Precis som vi vill ha den.
Nu är det "bara" garage och hela huset kvar...
Man får skynda lååångsamt :)



Så här såg det ut innan.

I dag blir det jobb på eftermiddagen.
Becca och jag ska åka till körskolan och boka in hennes första körlektioner innan dess.
Vi var ute i går till 23.00 och körde. 
Det går riktigt bra, så det ska nog inte bli några problem på körskolan :)

Jag får tacka för all hjälp med målning av möbler i stugan.
De blir nog vita så småningom :)
Målarpenseln har ju vuxit fast i handen, hihi så det är ju bara att
fortsätta måla när huset är klart...;)

Nu får jag önska er alla rara en skön måndag <3
kramkram

6 kommentarer:

  1. Men så snyggt de blev hörru. Jättebra, nöjda förstår jag. Ja det är så roligt att köra men barnen, vi har också en som håller på. Tänk alla roliga fadäser vi gör, hhaa. Nu får du ha en underbar vecka. Jag drar till Norge några dagar ige, hoppas regnmolnet stannar kvar här i Örebro.

    Kramizar Lisa

    SvaraRadera
  2. Jätte snyggt blir det! Min tös är bara 16 så lite lite till får det vänta med övningskörning, men snart är vi oxå på vägarna! Visst är det svårt att lägga bort pennseln när man väl börjat måla?! Ha en mysig dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Så fin den blir gäststugan. Blir sugen på att ta tag i vår som för tillfället är fullt av bråte... Ska ialla fall börja med att måla utsidan för de måste göras.
    Här är det städdax idag. I eftermiddag kommer gäster från USA och då vill man ju visa upp ett rent hus, ler.
    Önskar dig en riktig härlig sommarvecka!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Ja visst mår man bra av att måla, det är rogivande och kreativt, det där blir superfint!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  5. Det blir verkligen snyggt ! Tänk vad färg kan göra.. Tyckte att det var fint innan men nu ser man skillnaden och den nya färgen är bara så vacker !
    Grattis till fint val ! Du kan !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  6. Men va superduper fint de blev ,kanon.
    De måste ni vara helnöjda med resultatet :)
    Jag håller med man tänker o funderar mycke när man står där med penseln hi hi verkligen rogivande ...
    Ha en toppenkväll gumman .
    Kramar Anette

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad