om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 4 juli 2011


God kväll i stugorna. 
Här har vi haft en dag med moln.
Ganska skönt om jag får säga ;)
Helgen var ju så varm och klibbig.



Lite nytt i min fågelbur har jag fått till.


Tänk att man kan ha annat än fåglar i "fågelburen" ???
Ja, ja snyggt är det ju tycker jag !! ;)

I dag / kväll är jag så trött så trött.
Kan det vara allt målande tro?
Det blir soffläge för mig resten av kvällen:)
Becca jobbar till 22 och de andra är iväg och tränar så jag har HELA huset för mig själv!!
Så tyst och skönt, ibland ;)
Visst är det underbart att ha ett helt hus för sig själv ?
Ligga i soffan och mumsa på gott, titta på vilken kanal man vill,
ta alla kuddar i soffan och inte dela filten med någon :)
I alla fall ibland ;)

Sov gott och dröm sött
 alla goa <3




3 kommentarer:

  1. Oj oj oj jag hinner inte med inläggen här hi hi
    Skrev precis på förra :)
    Jättesnygg fågelbur du har verkligen ,ja visst är de toppen med annat än fåglar i dom hi hi dom skräpar så hi hi
    Ha en underbar kväll i soffan o mys med kuddar o filt :)
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Hej vilken superfin fågelbur!! Klart man ska ha annat i den än fåglar, fniss

    Vila dig nu
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Vad fint med ljus i buren. Kan tänka mig myshetsfaktorn när det är mörkt ute.

    Här har det varit lite kallt men jag håller med om att det varit lite skönt. Jag var 2 timmar i skogen och gick idag samtidigt som jag hann plocka lite blåbär, Sååå gott!
    Hoppas du fått en härlig kväll med alla kuddar och zappande på tv. Det lät så gott....
    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad