om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 2 juni 2011

visst är den söt



Hittade denna sötnos i affären idag.
Var ju bar tvungen att ha den då den var rosa ;)
Är den inte fin ?
Passar kanske inte så bra i bilden ;)
Men den får allt stå på min köksbänk ändå.






Hur har er dag varit?
Här har det varit sol men väldigt blåsigt och lite svalt.
Inte varit ute alls mycket.

Men jag och svärmor har bakat en god italiensk kaka.
Nu undrar ni nog varför den inte finns på bild;)
Den blev pannkaka...
och förra helgen det bakades här blev det samma sak???
Undrar vad som är fel?
Ugnen, recepten eller kombinationen svärmor , hihi
Jag tror på recepten ;)
Men vi har allt ätit av den, men med sked direkt från fatet.
Mums, hihi

Nu har gubbarna snickrat klart för idag, och snart blir det sängen.
För i morgon är det jobb för mig och Becca <3

Sov gott och dröm sött
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad