om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 14 juni 2011

oj vad tidigt det blev :)

Jag gillar verkligen rosor, i trädgården och gärna
på tyger :)
Nu blommar de för fullt


I dag blir det ett rekord-tidigt inlägg !!
Kom nyss hem från jobbet och är lite smått trött. 
Men snart är den värsta perioden över.

I kväll ska här graveras i glas :)
Jag har sex glas som  ska graveras till studentpresenter.
Har ni aldrig provat att gravera i glas, gör det !!
Det är så kul :)
Man blir lite konstig i armen efteråt...hihi, man fortsätter liksom skaka ;)

Tittar in lite senare hos er andra !
Önskar er en skön kväll
<3



2 kommentarer:

  1. Go kväll, gummegumman! =)
    Gravera i glas, gör du det själv, menar du?!? Jag skulle inte våga mig på det, det skulle vara att förstöra glasen... hihi Låter väldigt spännande, du får visa resultaten sen.
    Här blev det tyvärr ingen avslutning i kväll, W är sjuk... *suck* En glad nyhet är dock (dock har jag hört att de äldre använder flitigt, därför gör jag det me'!) att jag nu är ledig i 5 dagar och sitter här med ett glas rosé så här på tisdagkvällen! *hick*
    Håller verkligen med tant om att vi tillbringar för lite tid i våra däckstolar - måste bli ändring på det!
    Ha det gott och skaka inte sönder ditt porösa gamla skelett när du graverar! ;)

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Rosor är verkligen underbara! Ska nog köpa mig ett par nya rosenbuskar i år. Har en "hopplös" rabatt som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med...

    Hoppas att det gick bra med glasen! Vill gärna se resultatet!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad