om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 14 juni 2011

Nytt på väggen

God morgon :)

Oj vad det är svårt att hinna med bloggen nu, 
jag ber om ursäkt !!
Så mycket med jobb och avslutningar :)
Det blir sena kvällar på jobbet, och så hem och
hinna med resten.
Men det lugnar snart ner sig :)


Lite nytt på skafferiväggen har det blivit i alla fall.
Två sådana här hängde på vår yttervägg och plockades ner för husmålning.
Då var det grå och tråkiga.
De låg på altanen bra länge innan blixten slog ner, ler.
Jag kan ju måla dem vita !!
Och så blev det, och en hänger nu inomhus.

Det blev kanon tycker jag ;)

Michis var så fin i går på sin avslutningsmiddag.
Bilder kommer som vanligt ;) senare.
De hade jättekul och dansade till midnatt.
Beccas rara pojkvän hämtade henne i stan och körde henne hem.
Snäll kille eller hur ?

Nu ska jag fara till jobbet. Sedan blir det lite fix med det sista inför student och avslutningar ;)

Önskar er en härlig dag!
var rädd om dina nära och kära
<3

3 kommentarer:

  1. Hej! Nu äntligen hann jag besöka din blogg.. :) INte alltid man hinner mer än göra inlägg,hihi. Tack för dina kommentarer och kul o se din blogg!

    KRAM MALIN

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    De passade ju fint inne också.
    Ha en fortsatt skön vecka utan för mycket stress, ler.
    I em reser vi till Sardinien 1 vecka, kikar in när jag kommer hem.
    Ta hand om dig.
    Stor kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Halloj!

    Jag tycker att du har varit aktiv på bloggen jag! Själv hinner jag inte med så många inlägg.. ;0) Men jag ser ju att du ofta är inne på mornarna - tidigt, tidigt och skriver... Sån är ju INTE jag!

    Hoppas att det lugnar ner sig lite för dig på jobbet snart, kan tänka mig att det är hektiska dagar!

    Jättefina ljuslampetter (heter det så!??) Passar så fint inne också! Mysigt att tända dem när mörkret lagt sig!

    Ha en fin tisdag!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad