om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 10 juni 2011

härliga fredag



Någon mer än jag som gillar gamla böcker, har dem över allt ?










Så var det äntligen fredagkväll :)
Jag är såå trött och sliten, men det gör inget.
Det har varit en härlig vecka !!
Och dagens modevisning av Becca och hennes skola gick så bra. 
Kommer bilder när de är inlagda.
Här har vi haft en liten regnskur idag och sedan varmt och sol.
Precis lagom tycker jag.

I morgon ska jag och en vän åka runt på loppisrunda. Det
ska bli så himla kul !!
Hoppas på fina fynd.
Hur ser er helg ut ?

Sov gott och dröm sött
<3



5 kommentarer:

  1. Jag älskar också gamla böcker. Kan inte få för många. Kul att modevisningen gick bra. Ska bli spännande att se bilder. Jag kanske också ska på loppis i morgon. Har inte bestämt mig riktigt än... Kram Sonja.

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig en riktigt härlig helg! Låter mysigt med loppisrunda.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej Nettan!

    Japp! Här är en till som äääälskar gamla böcker! De äldsta jag har är från 1864 - tyvärr är de i så dåligt skick eftersom att de har blivit fuktskadade...

    Men de som är "lite" yngre har jag också liggande framme! Speciellt gillar jag gamla skolböcker (kan vara för att jag är lärare?!))

    Hur som helst det är; Snyggt!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej gummegumman!
    Det vet du väl att jag älskar gamla böcker? ;) Särskilt gamla barnböcker som är lite kluddade i, så gulligt!
    Så kom du på mig med att sova länge i dag också... Jag tröstar mig med att jag är en riktig tant på vardagarna, då kliver jag upp 04:30! *gäsp* Sitter just nu med morgon(?)kaffet vid datorn!
    Jag tänkte att jag skulle försöka låta bli loppisrundan i dag... om jag kan. Är nog lite loppisberoende och det här med avhållsamhet (från loppisar, alltså!) är inte lätt! =)
    Ha en riktigt härlig dag, jag håller tummarna för att du hittar fyndet med stort F! =)

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  5. Hej igen, tant-Nettis! =)
    Mina planer angående avhållsamhet sprack direkt... Sprang in hos antikhandlar´n "bara för att titta" och fick syn på det där som jag letat länge efter... och till ett jättebra pris, i mina ögon i alla fall! =) Dessutom shabbat och klart - kan det bli bättre? Titta in hos mig i morgon så får du se det fina fyndet! Nu ska jag inte handlar mer... tror jag... *fniss*

    Kramkramkram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad