om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

fredag 10 juni 2011

härliga fredag


Härliga fredag är här !!
Ursäkta att jag inte tittade in hos er i går kväll....
en lite körig dag,bara ;)

Men nu är det fredag och vi ser fram mot helgen.
I dag blir det jobb till tre sedan ska jag på modevisning;)
Beccas skola har en modevisning på Skandiateatern i Norrköping.
Lillasyster Michis är modell.
De ska visa de olika elementen
jord eld och catten. Michis ska vara vatten.
En fisk och ett korallrev....
Ska bli så kul.
Hoppas jag får lite bra bilder så ska
ni också få följa med ;)

Nu får jag önska er en härlig dag.
Vi fick lite regn i går...yipppiii

2 kommentarer:

  1. Så härliga jordgubbar tant bjuder på! *slurp!*
    Kul med modevisning, du har ju dubbel anledning att gå dit och titta. Hoppas det blir bra bilder, är så nyfiken! =)
    Den här lilla gumman har problem med blogger, mitt senaste inlägg verkar inte synas hos mina följare... *suck* Har det med åldern att göra? ;)
    Ha en riktigt härlig kväll!

    Kramkramkram

    SvaraRadera
  2. Jordgubbar - mmmmmm mums! Måste nog också köpa mig ett par liter i helgen! Det är ju så GOTT!

    Hoppas att ni fick en fin kväll!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad