om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 4 april 2011

solen kämpar på


Fångade solen när den försöker komma fram. Den är framme längra och längre :)
Nu ser jag mer blå himmel än måln <3


Här är mitt snart färdiga skafferi!!
Plockat in och plockat ut, men det var det värt.:)
I dag har jag städat och tvättat och snart bär det av till jobbet.
Kvällen blir lång. Hoppas jag är hemma mellan hal tio och tio.
Låter jobbigt men är absolut inga problem när man väl är på jobbet. Man har ju trevligt sälskap hela tiden.
Ha en riktigt skön dag och hoppas ni också har soool ;)

5 kommentarer:

  1. Härligt när man har ett jobb man trivs med!!:)

    Vilket fint skafferi, och vilken fin blogg du har!
    Återkommer:)
    Mvh Milla

    SvaraRadera
  2. Här har vi oxå haft SOL..så härligt!
    Älskar ditt mysiga skafferi:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Vilket mysigt skafferi!
    Här har sooolen äntligen tittat fram, så härligt.
    Hoppas att du fick en mysig jobbkväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Men så hääärligt skafferi:)
    Solen tittade fram för en stund sen här hos mig:) såå
    underbart!

    Ha en fin kväll
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  5. Såå fint skafferi. Och vilken ordning. Så ser det inte ut i mitt skafferi... Blir lite sugen på att fixa till det nu när jag såg dina fina bilder.
    Kram Sonja.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad