om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

måndag 4 april 2011

Måste fira :)!

Kommer hem efter en härlig kväll på jobbet och blir såå glad.
Måste nog fira men en kaka i morgon. Nu är det lite sent.
Nu undrar ni vad jag ska fira. Jo
Alla ni som tittar in hos mig, mina 4 kommerntarer ( mitt rekord ) och min första följare <3
Jag kommer sova som en prinssesa :)
Tusen tusen tusen TACK
Visserligen har jag en mage i uppror, men detta hjälper.
I morgon är det ny tremånaders kontroll på sjukhuset.
Jag mår inte alls bra innan. Man tänker och tänker.
Men nu mår jag bättre :)
I dag var jag  hos Marie på Himmel på jord innan jobbet. Hon är bra på rehab... Jag köpte med mig en fin skål i fattigmansilver till smycken i badrummet.
Och så var jag nere i hennes förråd och verkstad.
Hon ska göra en fin anslagstavla till mig. Av en gammal fin ram, brädor och hönsnät.
Michis har tränat som vanligt och har lagt sig och Becca pluggar fortfarande... Hon är så himla duktig i skolan. Man blir så stolt.
Sov gott och dröm sött <3

1 kommentar:

  1. Roligt!
    Kikar in och önskar dig natti, natt!
    Hoppas att du kan sova gott trots oro inför morgondagen. Lycka till!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad