om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 28 april 2011

slut på denna dag också

 Ja, då var denna dagen också slut. Läskigt så fort det går.
Tycker ni det också ?
Minns inte att jag tyckte tiden gick så fort när jag var liten. Men att de äldre sa att tiden skenade iväg.
Men nog säger allt dagens ungdomar att tiden springer iväg.
I alla fall mina sötnosar.
Vad beror det på?
Att vi har så mycket vi vill göra hela tiden, aldrig riktigt sitter still och har tråkigt.
Eller är det datorerna och mobilerna som gör det.
Att vi alltid är uppkopplade med omvärlden.
Lite läskigt är det i alla fall, tycker jag.
Därför, mina vänner är det viktigt att ta vara på varje dag.
Ja varje minut :)

Och nu ska jag ta vara på natten och sova ut :)
Sov gott och dröm sött <3

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det lite skrämmande att tiden går så fort!
    Önskar ibland att man kunde stanna den för en stund, ler.
    Hoppas du får en god natts sömn!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Kloka ord! Det är rätt, vi måste bromsa och nu är det rätt tid för det, gå ut i naturen och bara vara. Så mycket som möjligt.

    Kram J

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad