om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

lördag 2 april 2011

noja på rosa ;)

Jag tror jag skrivit det förut. Jag har börjat plocka in rosa i inredningen. Som barn och tonåring var allt i mitt rum rosa. Till och med garderobsdörrarna.
 ( jag målade dem själv, utan att fråga mina föräldrar )
Och nu har jag en sådan längtan att pigga upp med rosa :)
I veckan sprang jag på dessa söta koppar. Kunde bara inte morstå dem.

Svagt rosa med vita prickar. Såå gulliga, har blivit min nya favoritkopp.
Men inte hobbysnickarens. . .

Samtidigt köpte jag lite rosor att dekorera med. De har hamnat lite här och där. Och kommer säkert flyttas runt på:)

Tallriken i bakrunden är ett loppisköp och jag köpte fyra stycken.
Sypersöta,. De kommer nog få vara sommarens bull och kakfat.

Och så lite rosa småsten har fått tagit plats i den del ljuslyktor.Här är det ett vinglas som gått av i foten. Då fick det bli en ljuslyckta ;). Glasen fick jag i julklapp av Becca och kommer från Åhléns. De är så himelskt fina tycker jag.

hihi...
Till och med min blogghörna fick mer rosa :) Här tillsammans med min nya kaffekopp, en kaka så klart och en härlig tidning.
KAN DET BLI BÄTTRE
Jag önskar er en riktigt skön lördag. Och tusen, tusen tack till er som tittar in hos mig. Trodde alldrig det var så kul att blogga, 
Jag ploppar säkert upp här flera gånger idag.
Kan inte hålla mig borta:)

2 kommentarer:

  1. Och ja kommer säkert kolla in här flera gånger idag och kolla om du skrivit något=)
    Kram kram Malin Johansson

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Roligt att du kikar in hos mig, man blir så glad för en kommentar, eller hur!? Har lagt till dig i min blogglista så jag inte missar ngt, ler.
    Visst känns det härligt vårigt med rosa. Muggarna är sååå söta, älskar prickigt. Vilken blogghörna, mysig...
    Hoppas du får en härlig lördag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad