om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

torsdag 14 april 2011

det blir en lång dag idag



Sybordet jag haft på verandan har fått flytta upp på övervåningen.Det var väldigtr tungt
att bära upp fär trappan...
Men jag fick hjälp.:)

Idag börjar jag jobba vid lunch. Sedan blir det full rulle farm till halv sju.
Och klockan sju börjar kursen som jag inte orkade gå på förra veckan.
Ser faktiskt fram mot det idag:)
Min kollega följer också med och det är ju givande att träffa stans andra frisörer.
Vi frisörer ser inte varandra som konkurenter utan kollegor.
Man delar gärna med sig av erfarenheter och liknande.
Det gillar jag :)
Hoppas ni har en härlig dag framför er !
Och glöm inte att vara en god vän ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad