om livets glädje, törnar och så inredning i vitt förstås

tisdag 1 november 2011

här kommer det...hihi

Japp då börjar vi visningen, hihi.
Hoppas ni orkar med detta i några dagar... :)
Eller så gör inte jag det, hihi.
Kanske petar in lite annat mellan varven,,,
Ni har ju knappt sett något från lägenheten.
Den handlade vi lite till, så jag kan ju bryta av med lite bilder där ifrån, hihi


Jag måste erkänna att jag har en viss förkärlek till lampor.
Och inte så liten heller...
Är det någon mer som är som jag.
Köper nog mer lampor än väskor och skor, hihi.
Jag har efter i går lovat mig att sälja av de gamla på loppis...


Lampfot och skärm kommer från Gekås.
Och även hissgardinerna.
Hade tänkt mig helt vita här, men det fanns det inga.
Och inte kan jag åka hem utan, hihi


Jag blev störtförälskad i denna lampfot i samma
sekund jag såg den.
Kan man bli kär in en lampa ???
Japp, jag kan, hihi


Även dessa lampskärmar i tunt tyg eller med fina sidenband
 är jag helt bettutad i...
Det fick följa med många hem, hihi
Vänta ni bara, ni kommer få se alla...


Hissgardinerna hann jag inte stryka innan de kom upp i morse
Får spruta dem med vattenflaskan så hänger de ut sig ;)

Nu bär det av till jobbet för lite kvällsjobb.
Och efter det blir det basketmatch.
Herrarna spelar !

Och i morgon är jag helledig igen.
Då ska det upp mer nya saker,hihi

Sov gott och dröm sött
alla godingar
<3


14 kommentarer:

  1. Vilken fin lampa du fick med dig hem.. va roligt! :)

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Jäklar att man inte bor närmare Ullared, blir tokig när jag ser allt fint du köpt, avundsjuk är ordet.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  3. Men sååå snygg lampfot, skulle passa i mitt vardagsrum när det blir rustat. Klart man kan bli kär blev ju nästan jag oxå.
    Ha de gott vännen, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Superfin lampfot!
    Påminner om mina jag köpte där i somras, fast mina är grövre!
    Ja jag har oxå en förkärlek för lampor, skulle kunna köpa många o byta med, så fint! =)
    Gardinerna va oxå fina, har samma serie i kuddfodral!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  5. Om du vill får du gärna titta in på min lilla tävling hos mig.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Vad mycket fint du köpt! Hm jag måste nog ta en tur till Ullared jag också. Men tiden räcker inte riktigt till just nu. Men snart:).. Du frågade om mina barn.. Hanna fick jag före jag blev sjuk, det var efter förlossningen det upptäcktes.. Erik fick vi efter mycket besvär och en ren slump 14år efter Hanna. Sexmånaders säng läge då jag inte har hel livmoder kvar.. Men det lyckades!
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  7. Underbar gardin och lampa:-D
    Var säkert så där äckligt billigt oxå , så man lixom blir ÄNNU mer avis;-) hihi..

    Kramen <3

    SvaraRadera
  8. Hejsan!

    Ja nog kan man handla ihjäl sig på Gekås;) Där finns allt och ännu mer;)

    Fin fina fynd du har gjort!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Precis en sån lampa är jag ute efter, men Mios är svindyra...nu vet jag vart jag ska åka då;=) Får bli en tur till Gekås!;)
    Ser toppenfint ut, du är verkligen duktigt och har känsla för fina saker! Härligt!

    Hoppas din lediga dag blir bra!! Kramar

    SvaraRadera
  10. Då är vi två som älskar lampor, jag har massor och kan byta konstant om jag vill.
    Har du hittat allt på Gekås? Var det kul? Var det mycket folk? Jag hinner inte åka dit denna höst :(
    Så får åka dit i januari.
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Jag njuter av dina fina bilder. Mer, jag vill se mer ;)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Kristina Österholm1 november 2011 kl. 23:08

    Hej ...skickade en kommentar nyss men vet inte om den kom fram så jag gör det igen...jag och datorer!! Tyckte jag såg dig i vimlet inne på gekås... attans att jag inte gick fram och hälsade. Jag tjuvläser din blogg ibland den är jätte mysig och man blir så inspererad!!! hoppas att allt är bra med dig och hälsa Lotta från mig med. Kramar din gamla frissa klass kamrat Kristina Österholm ( Nilsson)

    SvaraRadera
  13. Ja man kan bli kär i en lampa, fniss! Den där var ursnygg! Å köpt i Ullared. Varför finns det aldrig snyggt när jag varit där?? Undrar om man skulle ta en tur innan jul...hm.

    Ha en skön dag!!

    Kramar Petra

    SvaraRadera

Tack snälla för att du lämnar en kommentar, jag blir så glad